środa, 28 maja 2014

„OJCZYZNA” - Adam Królik


Wiatr Narodu przeszywa mą duszę,
Przez co nie mogę stać biernie,
Ojczyzna krzyczy, więc walczyć muszę,
Bo sercem Polsce służę wiernie,
Maryjo Królowo Korony Polskiej,
Przed Tobą klękam, żyjąc Wiarą,
Z modlitwą tonę we krwi,
Odrzucam strach, śmierci się nie lękam!
Gdy moje ciało rozszarpią lewackie psy,
A bez Ojczyzny nic mi już nie zostanie,
A nie chcę żyć tutaj w niewoli,
Bo wszystko inne zostało mi zabrane.
A Ty jak Matka przy mnie, gdy serce boli,
Więc Polsko, miłości Ty moja - na straży będę,
Dopóki jest we mnie siła od Boga,
Inni wolą zacisnąć sobie na szyi pętlę,
Ja wolę stanąć naprzeciw - twojego wroga,
Gdy będzie trzeba, zginę za ciebie,
Nie żyć klęcząc, lecz umierać stojąc,
Ostatnią kulę zachowam dla siebie,
Krwią w twarz twojemu katowi plując!